W zależności od sposobu wysyłki, wartości zamówienia i własnych preferencji możesz wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności

Szybka płatność Przelewy24

Podstawowa forma płatności dostępna w sklepie katu.pl. Po wybraniu tej opcji i dokończeniu procesu składania zamówienia, zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku. Po zalogowaniu się dane do płatności zostaną wypełnione automatycznie. Należy sprawdzić poprawność danych i zatwierdzić przelew. Po dokonaniu płatności otrzymasz potwierdzenie transakcji na maila. Realizacja potwierdzonego zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez Przelewy24.

Za pomocą Przelewy24 rozliczysz także płatność BLIK.

BLIK to system płatności mobilnych, umożliwiający dokonanie płatności szybkim przelewem za pomocą smartfona i aplikacji mobilnej, bez konieczności wychodzenia z koszyka.

Aby dokonać płatności poprzez BLIK należy:

1. Zalogować się do aplikacji mobilnej banku uczestniczącego w programie BLIK (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Orange Finanse, Getin Bank,

2. Odczytać 6-cyfrowy kod,

3. Wprowadzić go w sklepie,

4. Potwierdzić płatność

Płatność za pobraniem

Pieniądze za zamówienie należy przekazać kurierowi w momencie dostawy przesyłki. Kurier nie pobiera kwoty większej niż 6000 zł brutto. W przypadku takiego zamówienia można resztę kwoty przelać na podany powyżej numer konta lub poczekać na kontakt operatora w celu ustalenia dogodnego sposobu płatności. Realizacja zamówienia rozpocznie się po jego potwierdzeniu przez sklep.

Standardowy przelew na konto

Swoje zamówienie możesz opłacić robiąc tradycyjny przelew na poniższy numer konta, który podajemy również w wiadomości e-mail po złożeniu zamówienia. Pamiętaj, by w tytule przelewu podać swój indywidualny numer zamówienia.

Dane do przelewu:

Promago
Drzeczkowo 1b
64-113 Drzeczkowo

Nr konta:
71 2490 0005 0000 4530 9894 7922

Numer zamówienia oraz numer konta i niezbędne dane do wykonania płatności otrzymasz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

Przelewu należy dokonać w terminie 3 dni od dnia potwierdzenia przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia do realizacji; jeśli dokonanie przelewu w tym terminie nie jest możliwe, prosimy o niezwłoczny kontakt z operatorem zamówienia. Realizacja potwierdzonego zamówienia rozpocznie się po zaksięgowaniu wpłaty.

Masz pytania? Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami. Zapraszamy na stronę Kontakt

Menu

Menu

Aby dodać do schowka musisz być zalogowany.

Zaloguj się

Aby dodać do ulubionych musisz być zalogowany.

Zaloguj się