Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią.
Zasada ta dotyczy całego asortyment dostępnego w sklepie katu.pl. Dotyczy to również produktów kupionych podczas promocji lub wyprzedaży.
Zanim zgłosisz reklamację, oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.
Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, jednak w niektórych przypadkach nie możemy tego zrobić. Musimy mieć realne przesłanki świadczące o nieprawidłowościach wynikających z winy producenta lub naszej.
1. przygotuj reklamowane produkty,
2. przygotuj kartę gwarancyjną, jeśli była wydana wraz z zakupionym produktem,
3. wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji (do pobrania powyżej),
4. umieść w kartonie przeznaczonym do wysyłki: formularz, kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy) oraz produkty,
5. karton (nad etykietą adresową) podpisz “REKLAMACJA”,
6. dobrze go zaklej i zaadresuj przesyłkę na:
PROMAGO
Niepodległości 21-27/215
64-100 Leszno
7. wyślij paczkę (jeżeli chcesz bezpłatnie zwrócić produkt, skontaktuj się z nami - przygotujemy dla Ciebie etykietę zwrotną oraz zlecimy odbiór przez kuriera lub skorzystaj z opcji zwrotu przesyłki przez portal furgonetka - zwroty)
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami. Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym możesz się z nami kontaktować to: kontakt@katu.pl
Skontaktuj się z nami. Zapraszamy na stronę Kontakt
Proszę zalogować się.
Zaloguj sięAby dodać do schowka musisz być zalogowany.
Zaloguj sięAby dodać do ulubionych musisz być zalogowany.
Zaloguj się