Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią.

Zasada ta dotyczy całego asortyment dostępnego w sklepie katu.pl. Dotyczy to również produktów kupionych podczas promocji lub wyprzedaży.

Reklamacja

Zanim zgłosisz reklamację, oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.

Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, jednak w niektórych przypadkach nie możemy tego zrobić. Musimy mieć realne przesłanki świadczące o nieprawidłowościach wynikających z winy producenta lub naszej.

Instrukcja postępowania:

1. przygotuj reklamowane produkty,

2. przygotuj kartę gwarancyjną, jeśli była wydana wraz z zakupionym produktem,

3. wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji (do pobrania powyżej),

4. umieść w kartonie przeznaczonym do wysyłki: formularz, kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy) oraz produkty,

5. karton (nad etykietą adresową) podpisz “REKLAMACJA”,

6. dobrze go zaklej i zaadresuj przesyłkę na:

PROMAGO

Niepodległości 21-27/215

64-100 Leszno

7. wyślij paczkę (jeżeli chcesz bezpłatnie zwrócić produkt, skontaktuj się z nami - przygotujemy dla Ciebie etykietę zwrotną oraz zlecimy odbiór przez kuriera lub skorzystaj z opcji zwrotu przesyłki przez portal furgonetka - zwroty)

Platforma ODR

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami. Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym możesz się z nami kontaktować to: kontakt@katu.pl

Masz pytania? Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami. Zapraszamy na stronę Kontakt

Menu

Menu

Aby dodać do schowka musisz być zalogowany.

Zaloguj się

Aby dodać do ulubionych musisz być zalogowany.

Zaloguj się