Kontakt

Masz pytanie?

Zanim się z nami skontaktujesz, sprawdź nasze odpowiedzi do najczęściej zadawanych pytań lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

Sprawdź najczęściej zadawane pytania

Jak złożyć zamówienie?

Zakupy w Katu możesz obecnie zrobić: 

  • odwiedzając stronę internetową katu.pl
  • wysyłając maila na adres kontakt@katu.pl
  • dzwoniąc na naszą infolinię: 511 996 146
Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia sprawdzisz klikając tutaj

Jak anulować zamówienie?

Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia, poinformuj nas o tym telefonicznie: 511 996 146 lub mailowo na adres: kontakt@katu.pl. Po wygenerowaniu dokumentów sprzedażowych anulowanie nie jest już możliwe.

Gdzie znajdę dokument sprzedaży, fakturę?

Fakturę znajdziesz w mailu przesłanym na adres skrzynki, podany podczas zamówienia. 

W jaki sposób mogę odstąpić od umowy / zwrócić produkt?

Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym, masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru. Z prawa odstąpienia od umowy może skorzystać każdy konsument, wysyłając do nas stosowne oświadczenie. Więcej na temat odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj

Czy dostępna jest opcja płatności za pobraniem?

Tak, pieniądze za zamówienie należy przekazać kurierowi w momencie dostawy przesyłki. Kurier nie pobiera kwoty większej niż 6000 zł brutto. W przypadku takiego zamówienia resztę kwoty możesz przelać na nasz numer konta lub poczekać na kontakt operatora w celu ustalenia dogodnego sposobu płatności. Realizacja zamówienia rozpocznie się po jego potwierdzeniu przez katu.pl.

Czy mogę zapłacić standardowym przelewem lub przekazem pocztowym?

Tak, wszystkie potrzebne dane konta otrzymasz w mailu podsumowującym Twoje zamówienie. Na przelew poczekamy 3 dni robocze. Jeśli po upływie tego czasu nie otrzymamy wpłaty, zamówienie zostanie anulowane.

Czy mogę zmienić adres wysyłki po złożeniu zamówienia?

Staramy się, aby zamówienia składane w katu.pl były realizowane tak szybko j jak to możliwe. Dlatego jeśli chcesz coś zmienić w swoim zamówieniu, niezwłocznie nas o tym poinformuj – telefonicznie lub mailowo.

Zamówień, które zostały już wysłane, nie możemy modyfikować.

Czy możliwa jest wysyłka do paczkomatu?

Odbiór w paczkomacie InPost możliwy jest dla wybranych produktów. Jeśli wysyłka i odbiór w Paczkomacie jest dostępna dla produktu, który zamawiasz, zobaczysz tę opcję dostawy w koszyku. Po nadaniu przesyłki otrzymasz numer umożliwiający śledzenie jej na stronie INPOST.PL Wszystkie zamówienia mogą oczekiwać na odbiór nie dłużej niż 48 godzin od momentu powiadomienia o możliwości ich odbioru.

Jakie są koszty dostawy zamówienia?

W katu.pl obowiązuje darmowa dostawa do paczkomatu dla zamówień o wartości powyżej 99 zł oraz darmowa dostawa kurierem dla zamówień o wartości powyżej 199 zł. Ceny dostaw poniżej tych wartości znajdziesz w koszyku, przed złożeniem zamówienia.

Co zrobić, gdy produkt jest uszkodzony?

Reklamację towaru można zgłosić poprzez formularz znajdujący się na stronie katu.pl/strony/reklamacja lub drogą mailową na adres kontakt@katu.pl. W przypadku zgłoszenia reklamacji prosimy o dokładny opis usterki oraz, jeśli to możliwe, dołączenie zdjęć obrazujących uszkodzenie.

W jaki sposób mogę odstąpić od umowy / zwrócić produkt?

Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym, masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru. Z prawa odstąpienia od umowy może skorzystać każdy konsument, wysyłając do nas stosowne oświadczenie. Więcej na temat odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj

Formularz kontaktowy

Infolinia

511 996 146

pon. - pt. 8:00 - 16:00

e-mail

Obsługa zamówień:

kontakt@katu.pl

Dane adresowe

Promago

Niepodległości 21-27/215

64-100 Leszno

Menu

Menu

Aby dodać do schowka musisz być zalogowany.

Zaloguj się

Aby dodać do ulubionych musisz być zalogowany.

Zaloguj się