Masz pytanie?
Zanim się z nami skontaktujesz, sprawdź nasze odpowiedzi do najczęściej zadawanych pytań lub skorzystaj z formularza kontaktowego.
Zakupy w Katu możesz obecnie zrobić:
Status zamówienia sprawdzisz klikając tutaj
Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia, poinformuj nas o tym telefonicznie: 511 996 146 lub mailowo na adres: kontakt@katu.pl. Po wygenerowaniu dokumentów sprzedażowych anulowanie nie jest już możliwe.
Fakturę znajdziesz w mailu przesłanym na adres skrzynki, podany podczas zamówienia.
Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym, masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru. Z prawa odstąpienia od umowy może skorzystać każdy konsument, wysyłając do nas stosowne oświadczenie. Więcej na temat odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj.
Tak, pieniądze za zamówienie należy przekazać kurierowi w momencie dostawy przesyłki. Kurier nie pobiera kwoty większej niż 6000 zł brutto. W przypadku takiego zamówienia resztę kwoty możesz przelać na nasz numer konta lub poczekać na kontakt operatora w celu ustalenia dogodnego sposobu płatności. Realizacja zamówienia rozpocznie się po jego potwierdzeniu przez katu.pl.
Tak, wszystkie potrzebne dane konta otrzymasz w mailu podsumowującym Twoje zamówienie. Na przelew poczekamy 3 dni robocze. Jeśli po upływie tego czasu nie otrzymamy wpłaty, zamówienie zostanie anulowane.
Staramy się, aby zamówienia składane w katu.pl były realizowane tak szybko j jak to możliwe. Dlatego jeśli chcesz coś zmienić w swoim zamówieniu, niezwłocznie nas o tym poinformuj – telefonicznie lub mailowo.
Zamówień, które zostały już wysłane, nie możemy modyfikować.
Odbiór w paczkomacie InPost możliwy jest dla wybranych produktów. Jeśli wysyłka i odbiór w Paczkomacie jest dostępna dla produktu, który zamawiasz, zobaczysz tę opcję dostawy w koszyku. Po nadaniu przesyłki otrzymasz numer umożliwiający śledzenie jej na stronie INPOST.PL Wszystkie zamówienia mogą oczekiwać na odbiór nie dłużej niż 48 godzin od momentu powiadomienia o możliwości ich odbioru.
W katu.pl obowiązuje darmowa dostawa do paczkomatu dla zamówień o wartości powyżej 99 zł oraz darmowa dostawa kurierem dla zamówień o wartości powyżej 199 zł. Ceny dostaw poniżej tych wartości znajdziesz w koszyku, przed złożeniem zamówienia.
Reklamację towaru można zgłosić poprzez formularz znajdujący się na stronie katu.pl/strony/reklamacja lub drogą mailową na adres kontakt@katu.pl. W przypadku zgłoszenia reklamacji prosimy o dokładny opis usterki oraz, jeśli to możliwe, dołączenie zdjęć obrazujących uszkodzenie.
Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym, masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru. Z prawa odstąpienia od umowy może skorzystać każdy konsument, wysyłając do nas stosowne oświadczenie. Więcej na temat odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj.
511 996 146
pon. - pt. 8:00 - 16:00
Obsługa zamówień:
kontakt@katu.pl
Promago
Niepodległości 21-27/215
64-100 Leszno
Proszę zalogować się.
Zaloguj sięAby dodać do schowka musisz być zalogowany.
Zaloguj sięAby dodać do ulubionych musisz być zalogowany.
Zaloguj się